مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مهدی اکبری نگاهت رو از من نگیر نگاهت امید منه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

نگاهت رو از من نگیر نگاهت امید منه

بدون تو تنها میشم برام مثل روز روشنه

اگه تو بری دلم میگیره

اگه تو بری علی میمیره

قرار علی صفای خونه

بری خونمون میشه ویرونه

عزیزم چشات و نبند

عزیزم به روم باز بخند

******

با من حرف بزن فاطمه

جوابم رو با سر نده

نگفتی به من آخرش

تو کوچه تو رو کی زدش

میدونی علی به تو دلخوشه

زمین میخوری عذاب می کشه

شبا پلک تو تو خواب میپره

هنوز کابوس تو میخ دره

عزیزم نگفتی به من

عزیزم چی دیده حسن

*****

داره خونه عمر من

خراب میشه پیش چشام

سه ماه گریه کردی فقط

برای من و بچه هام

بیا فاطمه همین امشب و

خودت شونه کن موی زینب و

بمیرم برات تو تب میسوزی

برای حسین پیرن میدوزی

عزیزم با قد کمون

عزیزم بمون پیشمون

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش